Magyarország nyitólapja

Keresés
Találatok száma - 26 db
Autóbusz bérlés - Budapest

Meghökkentő buszbérlés árak, túl magas szállítási költségek - ezekre itt nem számíthat! Ha ránk bízza, az autóbusz bérlés gyors és egyszerű lesz. Válasszon minket, ha csoportos túrát szervez, ha az egész csapatot egy fuvarral vinné el egy esküvőre, vagy céges rendezvényre! A kisbusz bérlés - amellett, hogy gazdaságos -, 100%-ig megbízható. Kérjük, még a buszbérlés megkezdése előtt jelezze extrém igényeit - kérésének eleget téve állítjuk össze árajánlatunkat. Hívjon minket most! Buszbérlés Budapest - a jó döntés!

Eurobus Travel Service Kft. - Autóbusz rendelés

Cégünk, az Eurobus Travel Service Kft. fő profilja a belföldi és nemzetközi személyszállítás minőségi, karbantartott buszainkkal, 6 és 76 fő között. Számos nagy cég vette már igénybe szolgáltatásainkat, így Ön is bátran számíthat ránk. Mi megtervezzük a legkedvezőbb útvonalat s biztosítunk Önnek repülőtéri, éttermi transzfereket, városnézést, kirándulásokat, európai körutakat, üdülőjáratokat, városlátogatásokat. Sportrendezvényekhez és zenekarok számára utánfutót is tudunk biztosítani. Az összes autóbuszunk az Európai Únió által előírt elvárásoknak megfelelnek. Tekintse meg weblapunkat a részletes információkért és vegye fel velünk a kapcsolatot!

EcbTravel - bérelhető mikrobuszok

Egy buszos utazás megszervezésénél mindig fontos szempont a megbízható utaztató kiválasztása. A mi cégünk nagy hangsúlyt fektet a kocsik esztétikai és műszaki állapotának megóvására, sofőrjeink ellenőrzésére és megbecsülésére. A 8 fős mikrobuszoktól az 55 fős luxusbuszokig minden típusú autóbuszt tud bérelni nálunk, túrabuszozáshoz, VIP személyek szállításához, városnézéshez, saját szervezésű programokhoz. Ráadásként, hogy ne legyen gondja semmire, ránk bízhatja az autóbusz felkészítését is. Igény szerint vízforralóval, kávégéppel és hűtővel felszerelt autóbuszt biztosítunk. A hűtőkbe pedig vállaljuk a szendvicsek, üdítőitalok bekészítését is. Ha felkeltettük érdeklődését, vegye fel velünk a kapcsolatot oldalunkon keresztül!

Limuzin Bérlés - Budapest

Hummer H1-H2-H3 limo kölcsönzés / limuzin bérlés rendezvényekre! Vannak alkalmak az életünkben, amikor csak úgy, eltöltenénk néhány órát szeretteinkkel-barátainkkal egy nem mindennapi semleges helyen, miközben saját válogatású zenéink szólnak hifi minőségben és hangulatfények játéka mellett kedvenc italunkat fogyasztjuk. Továbbá lehetnek napjaink, amikor fontos mivel érkezünk egy helyszínre, és mivel távozunk onnan, de a közben eltelt utazási időt is szeretnénk jó hangulatban tölteni. Ezek nálunk nem csak vágyak, hanem megvalósuló igények! Csúcs minőségű és felszerelésű limuzinjainkkal állunk szolgálatára, hogy élménye részesei lehessünk. Limuzin bérlés rendezvényekre. Kérje ajánlatunkat most!

Partybus bérlés 35 fő

Születésnapra, legénybúcsúra, leánybúcsúra, illetve bármilyen más alkalomra, ha egyszerűen csak bulizni akarsz, egy eddig még nem látott, egyedülálló, igényes világ tárulhat eléd. Szemben a már megszokott limuzinokkal a Party Busban található tánctér helyet biztosít egy valódi bulinak. Itt mindenki megmutathatja, hogy milyen jól érzi magát barátaival! Az igény szerint rendelhető extra szolgáltatásokról már nem is beszélve! Úgy, mit a Mixer, DJ , Táncoslány/ Chippendale fiú. Igény szerint az egész este megszervezésében is segítséget nyújtunk!

Albabus

9, 16 és 21 férőhelyes autóbuszok rendkívül kedvező áron - magas színvonalon. Az ország egyik legfiatalabb gépjármű parkjával rendelkezünk, gépkocsivezetőink az eltelt évek alatt óriási szakmai gyakolatra, helyismeretre és tapasztalatra tettek szert hazánkban és Európa majd minden országában. Várjuk megkeresését, örömmel segítünk egyedi elképzelései megvalósításában.

Abuszos - kisbusz bérlés

Kisbusz bérlés, személyszállítás, repülőtéri transzfer Személyszállítások esküvőkre, koncertekre, fesztiválokra, sport eseményekre, sport tanfolyamokra (úszás, lovaglás, korcsolyázás stb...) Továbbá mikrobusz biztosítása városnézéshez, kirándulásokhoz, körutazásokhoz belföldön és külföldön, vállalati személyszállítás, repülőtéri transzferek. Saját szervezésben gyermekprogramokat is tartunk. Iskola időben úszás oktatás hétköznap délutánonként. Télen jégkorcsolya oktatást, nyáron nyári táborokat szervezünk, ősszel és tavasszal pedig lovaglás oktatást. A programokra a gyermekeket biztonsági övvel felszerelt Mercedes Sprinter buszokkal szállítjuk. Iskolától a program helyszínére, majd vissza az iskolába.

Budaventura Travel

Irodánk, utasaink mind maradéktalanabb kiszolgálása érdekében 2006-ban 2 autóbusz beszerzését határozta el, a legelterjedtebb csoportméreteket véve figyelembe. Ajánlani tudjuk 16+2 fős Mercedes Sprinter, és 34+2 fős vadonatúj Temsa Opalin buszainkat. Mindkét jármű kifogástalan műszaki állapotban, az utazáshoz szükséges minden kényelmi felszereléssel ellátva áll Megrendelőink rendelkezésére. Rövid működésünk során már a legkülönbözőbb igényeknek tettünk sikerrel eleget: szállítottunk luxusvendégeket kastélyszállóba, vadászokat és diákcsoportot, sí-túristákat és szakmai egyesületet, nyugdíjasokat és természetbarátokat, ugyanazzal a biztonsággal, gondossággal és udvariassággal.

Busz Travel

Szeretnénk folyamatosan tájékoztatni meglévő partnereinket buszparkunk fejlesztéséről, valamint leendő partnereinket meggyőzni arról, hogy velünk érdemes együtt dolgozni. Cégünk 1996-ban alakult. Filozófiánk alapelve: 'Válassza a minőséget'.Ennek megfelelően 2001-ben elkezdtük és folyamatosan bővítjük ezen korszerű, minden igényt kielégítő parkunkat. Beruházásaink eredményképpen 2004.-ben már 10 db busszal rendelkezünk. Ezek 2 éves garanciával és Európára érvényes 24 órás szervízszolgáltatással rendelkeznek. Cégünk 2004.-ben 2 db SCANIA IRIZAR PB tipusú autóbusz vásárolt, mely az év autóbusza díjat elnyerte.

Hirdetés
Autóbuszbérlés a 0-24

Bármekkora buszra, autóbuszra van szüksége, nálunk megtalálja! Kattintson a kívánt méretű buszra, hogy megtekinthetővé váljanak áraink autóbusz bérlés, busz rendelés, vagy egyes busz-os kirándulások esetére. A rövidebb, akár városon belüli autóbusz rendelésen kívül hosszabb belföldi, vagy akár több napos külföldi autóbusz-os kirándulások lebonyolítását is vállaljuk. Mi, a 0-24 Autóbusz Bérlés sokat adunk ügyfeleink komfortjára. Sofőrjeink jól képzett, tapasztalt, nemzetközi gyakorlattal rendelkező szakemberek. Autóbuszaink a legmagasabb megrendelői igényeket is kielégítik. Visszatérő autóbusz rendelő ügyfelek részére a tőlünk bérelt busz személyre szabott árajánlattal is igényelhető. Az autóbusz bérlés piacán évek óta vezető szerepet töltünk be.

Impexbusz

Cégünk, az Impex-Busz Kft. több mint 10 éve áll belföldi és nemzetközi partnerei szolgálatában. Mára a személyszállítási paletta szinte teljes körében jelentős fejlődésen ment keresztül, így a személyautóktól a mini buszokon át, a 72 fős luxus autóbuszig, továbbá az utolsó három év fejlesztésének eredményeként városi autóbuszok üzemeltetésével értük el jelenlegi eredményeinket. Partnereink, egyre teljesebb körű kiszolgálásának, elvárásának, Európai Uniós normás igényeinek megfelelő gondossággal építettük fel flottánkat, melyek a biztonságos és kényelmes utazás valamint az utaztató, mint megrendelő arculatának szem előtt tartásával működik.

Ifjúsági Teher Fuvarozó

Autóbusz bérbeadás (csoportos személyszállítás): Különböző kategóriájú illetve luxuskivitelü mikró és normál 45 fős autóbuszokkal állunk rendelkezésükre az igényeiknek megfelelően.Vállalati és iskolai kirándulásokhoz, rendezvényekhez, városnézéshez.

Hollósi Zoltán

Vállalkozásunk 1994 óta van jelen az autóbuszos személyszállítás piacán, jelenleg 6 saját járművel, és több alvállalkozóval. Autóbuszos személyszállítást vállalunk kirándulások, színházi és egyéb előadások, városnézés, idegenforgalmi programok, esküvői, reptéri és más transzferek lebonyolítására, Ikarus 260-as szóló, Ikarus 280-as csuklós autóbuszokkal belföldön, Mercedes Sprinter és Mercedes Tourismo autóbuszokkal bel- és külföldön egyaránt különböző csoportok (iskolák, óvodák, nyugdíjas klubok, sportkörök, munkahelyek, zenekarok, baráti és egyéb társaságok ¼) részére.

Hoffer Busz

2001 márciusa óta foglalkozom autóbuszos személyszállítással, autóbusz bérbeadásával, amit akkor egy 15 személyes Ford Tranzit kisbusszal kezdtem. Tevékenységem folyamatosan bővült, jelenleg 6 db Mercedes Benz típusú kisbuszt üzemeltetek a megrendelőim kiszolgálására.

Contibus

Cégünk 1992 óta foglalkozik személyszállítással. Minden autóbuszunk megfelel a szigorú nemzetközi előírásoknak. Gépkocsivezetői nk nagy tapasztalattal rendelkeznek az európai utaztatásban. Partnereink : Utazási irodák, zenekarok, vállalkozások, alapítványok, iskolák, baráti társaságok.

Cargorent

Nagybuszbérlés: Vállaljuk 9-70 fő közötti személyszállítás megszervezését kiterjedt alvállalkozói kapcsolatainkon keresztül. A fuvardíjak számítása történhet óradijas (napi minimum 5 óra) illetve km elszámolás (napi minimum 220 km) alapján. A buszok befogadóképességtől és felszereltségtől függő egyedi kedvezményes árakon elérhetőek és minden megrendelés egyedi igényeihez igazíthatóak.

Busz-Park

Utazási irodánk alapja évek óta működő belföldi és nemzetközi személyszállítási tevékenységünkön alapul. Irodánk fő profilja ezáltal az autóbusz bérbeadás és autóbusz közvetítés. Saját tulajdonban lévő autóbuszparkunk és alvállalkozó körünk keretében irodánk egyik fő tevékenysége az autóbusz bérbeadás és buszközvetítés.